torsdag 2 februari 2012

Fredag imorrn... Igen

Nu så har en vecka gått sen jag skrev. Tänk va fort det går.

Förra fredagen hade vi fina MAT på besök hos oss. Vi åt god mat, spelade spel och planerade inför vår fjällenresa :) ska bli så skoj att få komma iväg. Men än är det några veckor kvar.

Anton var också här på lördagen och mös med oss medan mamma och syster hans var på familjelek. Han hade jätteskoj med att leka "tittut". Kom på själv att han skulle gömma sig i filten och sen titta fram. Mosters underbara Plutt!
Sen på söndagen gick vi med familjen Ö ut i spåret och grillade korv. Helt underbart väder var det och jag, Clara och A lekte tafatt i snön. En helt underbart helg helt enkelt!

Idag var det sista dagen på kursen som jag gått. Väldigt intressant har det varit, och lärorikt! Men tyvärr fick jag åka hem efter halva dagen. Mådde illa hela förmiddagen och kände mig kass så efter lunch fick jag packa ihop mina saker och åka hem. F*n f*n f*n tänkte jag, inte magsjuka... (förlåt mormor för svordomarna) Åkte hem och la mig i sängen med hinken bredvid mig... Men det vart inget mer, inte än ialla fall. Så nu håller vi alla tummar å tår för att inget mer händer så att jag kan jobba imorrn och ta en efterlängtad helg!!!

Hoppas ni alla mår bra :)

Många kramar

1 kommentar:

  1. Tack själva för härliga och trevliga stunder med er! NI är vår "extrafamilj":) Puss

    SvaraRadera