söndag 22 juli 2012

Uppdatering

Hej

Nu var det väldig längesen sist. Vi har haft fyra veckors semester plus att vi hunnit jobba två veckor nu oxå. Tiden bara försvinner fort fort förbi.

Jag har två-tre långa inlägg som jag jobbar på som handlar om EM som vi var på och hur det är att krocka i Ukraina, men jag har inte riktigt haft orken för att skriva om den jobba upplevelsen än så det är därför det varit riktigt tyst här på bloggen.

Men nu tänkte jag att jag ska visa er vad jag pysslat med i helgen och som kommer bli kvällsunderhållningen några kvällar framöver.

Förra helgen började jag fundera över om vi skulle införskaffa ett nytt köksbord tills lillgrynet kommer och vi har pratat om att ha ett mindre runt bord i köket sen när det blir färdigt. Sagt och gjort så letade vi reda på ett runt bord i ett av alla skrymslen och vrår som pappa har med fyra stolar till. Det enda som är är att bordet och stolarna är grönt. Inte så tjusigt. Så igår började jag slipa stolarna och idag har jag å Systeryster varit å införskaffat vit färg. Det första lagret på två av stolarna hann jag med idag. Det kommer bli så fint :)

Så här såg de ut efter slipningen.

Så fortsättningen följer på stolarna.

Sen snart någon dag när jag ändå måste ta tag i hela försäkringstjafset så ska jag oxå se till att få ner vår helveteshistoria åt er oxå.

Många kramar på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar