onsdag 31 oktober 2012

10 dagar över...

Dag tio över tiden. Nu börjar gränsen kännas nära... Snart är den nog nådd, men jag får försöka tänka positivt eftersom det kan vara en hel vecka kvar...

Idag har vi ialla fall varit och nosat på lilla knytet :) Underbara lilla Axel som nu har kommit ut och hem och förgyller sin familjs liv. Tyvärr vart det i inga kort för han låg och sov, så då ville jag inte störa honom. Men hålla honom det fick jag :) Helt underbar är han!!! Han la oxå en riktig fis på sin kompis i magen och Grynet sparkade då tillbaka :) Ingen annan har ju lyckats övertala h*n att komma ut, men en fis från bästisen kanske gör susen. Vi får väl se om det händer något inatt. Hoppas kan man ju alltid men tror inte att h*n vill komma ut till det här slasket.

Sen var vi oxå och firade moster Kerstins man Göran som fyller år idag. Tack för en mysig stund!

Mamma la en beställning på ett kort till honom, så det var mitt allra första kort som jag fick en slant för. Inte för att det behövs, mamma, men samtidigt känns det lite roligt om man kan få betalt för något som man tycker är roligt att pyssla med :)

Kram på er

1 kommentar:

  1. Vilka fina kort du har gjort! Super! Kul att se dig idag. Gissar att det var sista gången innan bebben kommer... :)) Väntan blir nog inte värst lång nu. Lycka till! Kram!

    SvaraRadera