måndag 3 september 2012

Bullbak

Idag var den första riktiga dagen på graviditetsledigheten. Jag har tänkt att jag ska försöka baka en massa nu när jag är hemma å nu i början medan jag fortfarande känner att jag orkar. Så idag vart det bullar :)

3 1/2 timme tog det åsså vart det över 100st vanilj och kanel bullar. Mums

När jag var färdig med dem var det hög tid att gå å hämta de underbara syskonbarnen på föris. När vi var tillbaka hemma så kom finaste Mariana å Alice på besök å vi fikade nybakta bullar och saft. Claras betyg var: tipp topp!

Nu ska jag vila på soffan resten av kvällen å bara kramas med älsklingen.

Kram på er

2 kommentarer:

  1. Mums med nybakade bulla:))

    SvaraRadera
  2. Haha vilken smickrande bild på mig! Not!
    Lite mer bulla i den magen ser inte ut att behövas;) Men jättemumsigt var det:) tack!

    SvaraRadera