torsdag 20 september 2012

Dagarna som går...

Nu är jag inne på tredje veckan hemma och det är verkligen så skönt!!! Jag orkar en massa saker nu som jag inte orkade innan jag gick hem, bara som det att ta en promenad med vovvan är guld värt! Det går riktigt långsamt men de är så skönt att orka ta sig ut i det fina höstvädret och njuta lite med henne.

Sen så bakar jag lite oxå :) Bullmamma kallar älsklingen mig för. Sen bullarna blev färdiga har det även rullats chokladbollar, bakats tekakaor och nu idag vart det chokladmuffins :) mumma!!!

Men mycket annat händer inte här om dagarna. Jag vilar, tar en promenad, är med modern om hon är hemma, träffar finaste Mariana å fixar inför lillgrynets ankomst :) Mest bara lugna lunken.

Hoppas allt är bra med er :)
Många kramar


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar