fredag 28 september 2012

Fredag...

Idag har jag målat bordet för (förhoppningsvis) sista gången :) Superfint blir det och nu håller vi tummarna för att det ser bra ut i morgon när det torkar!

Sen har jag och mamman varit ut till Valbo och dels lämnat tillbaka trimmen jag å älsklingen köpte för drygt två veckor sen. Den höll inte alls det den lovade. Sen var vi till Panduro och shoppade loss. Skulle bara ha några få saker så att jag å Mariana kan pyssla nästa vecka och göra lite julkort, men Panduro fyller visst 50år så det var 25% på allt så det blev lite mer än vad det var tänkt. Men nu har jag så jag klara mig ett tag framöver.

Nu ska jag å älsklingen krypa ner i soffan åsså ska har få hålla om mig så att den här förkylningen som är på intågande försvinner! Sen i helgen blir det rensning med stort R här hemma bland farmors gamla saker. Ska bli så skönt att få lite mer plats för våra saker!

Hoppas ni alla får en härlig helg :)
Kramar

Ps. Lägger upp något kort på förra årets julkort :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar